Політика конфіденційності

За цим Договором одна сторона Продавець, з одного боку, і будь-яка особа, яка прийняла умови даного Договору публічної оферти – Покупець, з іншого боку, далі разом – Сторони, уклали даний Договір публічної оферти (далі — Договір), адресований необмеженому колу осіб, який є офіційною публічною пропозицією Продавця укласти з Покупцями договір купівлі-продажу Товарів, Послуг, Інформаційних продуктів, фотографії яких розміщені у відповідному розділі Веб-сайту (надалі Веб-сайту) Продавці, що мають намір здійснювати продаж Товарів за допомогою Веб-сайту та Покупці при придбанні Товарів, Послуг, Інформаційних продуктів, зображення яких розміщені на відповідних сторінках Веб-сайту, приймають умови цього Договору про нижченаведене.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Договірні відносини між Продавцем і Покупцем оформляються у вигляді Договору публічної оферти. Натискання на сторінці Веб-сайту  у відповідному розділі кнопки “Купити” та “Забронювати місце”, означає, що Покупець, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець), згідно чинного міжнародного та українського законодавства, взяв до виконання умови Договору публічної оферти, які вказані нижче.

1.2. Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець). При повній згоді з даним Договором Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару та надання послуг Продавцем, відповідальності за недобросовісне Замовлення і за невиконання умов цього Договору.

1.3. Даний Договір набуває чинності з моменту натискання на кнопку “Купити зараз” або “Забронювати місце”, яким Покупець надає згоду здійснити покупку наявного у Продавця Товару або послуги, інформаційного продукту та діє до моменту отримання Покупцем Товару, Послуги, Інформаційного продукту від Продавця і повного розрахунку з ним.

1.4. Для регулювання договірних правовідносин за Договором Сторони обирають та, в разі необхідності, застосовують українське законодавство. Якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що встановлені українським законодавством, то застосовуються правила міжнародного договору.

  1. ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ

“Договір публічної оферти” – публічний договір, зразок якого розміщений на Веб-сайті і застосування якого є обов’язковим для всіх Продавців, що містить пропозицію Продавця щодо придбання Товару, Послуги, Інформаційного продукту зображення якого розміщено на Веб-сайті, спрямовану невизначеному колу осіб, у тому числі Покупцям.

“Акцепт” – прийняття Покупцем пропозиції Продавця щодо придбання Товару, Послуги, Інформаційного продукту, зображення якого розміщено на Веб-сайті, шляхом додавання його у віртуальний кошик та відправлення Замовлення, Доступу до інформації.

“Товар” – перелік найменувань асортименту, представлений Продавцем в Інтеренет-магазині на офіційному сайті в мережі Інтернет.

“Інформаційний продукт” – це Продукт (курс, тренінг, програма, майстер-класс, гайд, урок тощо), де Послуга надається у форматі відео-уроків, текстових матеріалів та додаткових матеріалів в односторонньому порядку Виконавцем та/або третьою особою, залученою Виконавцем, інформація про який розміщується на веб-сайті Продавця.

“Захід” – це Продукт (курс, тренінг, майстер-класс, мастермайнд, тощо), де Послуга надається у форматі відео-уроків або офлайн зустрічей в односторонньому порядку Виконавцем та/або третьою особою, залученою Виконавцем, інформація про який розміщується на веб-сайті Виконавця.

“Покупець”/”Замовник” – будь-яка дієздатна фізична, юридична особа, фізична особа- підприємець, згідно чинного українського законодавства, що відвідали Веб-сайт та мають намір придбати той чи інший Товар.

“Продавець”/”Виконавець” – Фізична особа-підприємець Савинська Юлія Володимирівна, що зареєстрована як суб’єкт господарювання за законодавством України та є розповсюджувачем Товару, Послуг, Інформаційних продуктів та за допомогою Веб-сайту має намір їх продати.

“Замовлення” – належно оформлена та розміщена на Веб-сайті заявка Покупця на купівлю Товарів, Послуг, Інформаційних продуктів що адресується Продавцю.

“Законодавство” – встановлені українським або міжнародним законодавством норми для регулювання договірних правовідносин за Договором.

“Істотний недолік Товару” – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання Товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Продавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, продати Товар, Послугу, Інформаційний продукт на основі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Веб-сайту, а Покупець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, придбати Товар, Послугу, Інформаційний продукті сплатити за нього кошти.

3.2. Продавець гарантує, що Товар не переданий в заставу, не є предметом спору, не перебуває під арештом, а також на нього відсутні будь-які права третіх осіб.

3.3. За цим Договором Виконавець зобов’язується забезпечити проходження навчання Замовником шляхом надання йому Послуг (Інформаційних продуктів), в тому числі, які містять об’єкти інтелектуальної власності Виконавця (авторські права на твори, знаки для товарів і послуг, комерційні таємниці, дизайн, промислові зразки, комерційні (фірмові) найменування, авторські методи тощо), а Замовник зобов’язується своєчасно оплатити та прийняти такі послуги.

3.4. Актуальні умови, розклад, програма, вартість та дати проведення Заходів, оприлюднюються і міститься на офіційному сайті Інтернет-магазину Виконавця  та/або надсилаються на адресу електронної пошти Замовника. Виконавець має право змінювати розклад, програму, вартість та дату проведення Заходів без згоди Замовника, завчасно повідомивши про це Замовника, до зміни. Замовник вважається належно повідомленим, якщо повідомлення оприлюднено за адресами в домені Виконавця та/або надіслано Замовнику на електронну пошту.

3.5. Жодних претензій за результативністю застосування Замовником знань та навичок, які було отримано в результаті отримання Послуг, Інформаційних продуктів, Заходів, не може бути пред’явлено на адресу Виконавця. Відповідальність за використання цих знань та навичок, а також за будь-які результати, прямі або побічні ефекти, які було отримано у результаті використання цих знань та навичок, цілком та повністю покладається на Замовника.

3.6. Продавець та Покупець підтверджують, що чинний Договір не є фіктивною чи удаваною угодою або угодою, укладеною під впливом тиску чи обману.

3.7. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, які регулюють сферу правовідносин, що виникають та діють в процесі виконання цього Договору, а також гарантує, що має право на виробництво та/або реалізацію товару без будь-яких обмежень, у відповідності з вимогами діючого законодавства України, та зобов’язується нести відповідальність у випадку порушення прав Покупця в процесі виконання цього Договору та реалізації Товару, Послуг, Інформаційних продуктів.

  1. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ПРОДАВЦЯ

4.1. Продавець зобов’язаний:

  • Виконувати умови даного Договору.
  • Виконувати замовлення Покупця в разі надходження оплати від Покупця.
  • Передати Покупцю Товар згідно з вибраним зразком на відповідній сторінці Веб-сайту, оформленим Замовленням і умовами даного Договору.
  • Перевірити якісні і кількісні характеристики Товару під час його пакування на складі.
  • Повідомити покупця про можливу додаткову комісію при оплаті європейських замовлень картками типу Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro шляхом інформування в даному договорі.
  • Надавати Послуги, Інформаційні продукти Замовнику відповідно до обраного ним Заходу, в порядку і строки, передбачені Програмами і тарифами Виконавця, які оприлюднені за офіційному веб-сайті Виконавця.
  • Надавати Замовнику повну та достовірну інформацію про умови та порядок надання Послуг (Продуктів) Виконавцем.
  • На прохання Замовника роз’яснити йому зміст цього Договору та будь-якої з його умов.
  • Не допускати розголошення персональних даних Замовника, а також іншої інформації, яка стосується особистих даних Замовника і стала відома Виконавцю у зв’язку із виконанням даного Договору.
  • У випадку, якщо Програма (Захід) передбачає видачу сертифікату/свідоцтва або іншого аналогічного документа про проходження навчання чи підтвердження/ підвищення кваліфікації, то Виконавець надсилає сертифікат/свідоцтво про проходження Програми (Заходу) Замовнику протягом 10 робочих днів після його завершення в електронному вигляді. На вимогу Замовника сертифікат/ свідоцтво може бути надіслано додатково в друкованій формі.

4.2. Продавець має право:

  • В односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Покупцем умов цього Договору.
  • Вимагати від Замовника сплати вартості обраних Товарів, Послуг, Інформаційних продуктів відповідно до умов Договору.
  • Вимагати від Замовника дотримання усіх положень Договору, які передбачено цією Офертою.
  • Відмовити у наданні Послуг (Продуктів) або відмовитись від Договору у зв’язку з неналежним виконанням Замовником своїх зобов’язань, передбачених даним Договором, грубого або систематичного (більш ніж 2 рази) порушення правил поведінки, або порушення порядку отримання послуг (товарів) Замовником. При цьому вартість сплачених послуг не повертаються Замовнику і є штрафом за порушення умов цього Договору.
  • На власний розсуд відмовити Замовнику в укладенні Договору або ініціювати припинення надання Послуг (Продуктів).
  • Вимагати від Замовника відшкодування завданих ним збитків та нанесеної шкоди (матеріальні збитки та моральна шкода) на користь Виконавця, якщо не доведено, що шкода завдана не з вини Замовника.
  • Розвивати (розширювати) комплекс Послуг (Продуктів), змінювати наповнення.
  • Залучати третіх осіб до надання Послуг (Продуктів) Замовнику, без узгодження таких дій Виконавця з Замовником.
  • Виконавець залишає за собою право в будь-який момент змінювати умови цієї Оферти, Тарифи, Вартість в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті, не пізніше 3 робочих днів з дня їх внесення (прийняття). Зміни вступають в силу з моменту опублікування нового тексту на сайті, якщо інша (пізніша) дата вступу в силу змін, не зазначена Виконавцем при обнародуванні інформації про зміни. Виконавець рекомендує Замовникові регулярно перевіряти умови цієї Оферти на предмет їх змін та/або доповнень. Продовження використання Сайту Замовником після внесення Виконавцем змін та/або доповнень до Оферти означає безумовне і повне прийняття і згоду Замовника з такими змінами і доповненнями.
  • Скасовувати, переривати або переносити будь-які Заходи, змінювати їх матеріали.
  • Публікувати будь-які матеріали та відгуки, створені Замовниками в процесі проходження Заходів, без жодних обмежень або компенсацій Замовнику.
  • Здійснювати розсилки повідомлень Замовнику у будь-якій формі та способом, що містять організаційно-технічну, рекламну чи іншу інформацію про можливості Сайту, Заходів, Послуг тощо.
  • Виконавець має право консультувати Замовника під час оформлення/ підтвердження/оплати Послуг, у тому числі самостійно зв’язуватися з Замовником за вказаною Замовником при реєстрації на Сайті адресою електронної пошти/номером телефону.
  1. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ПОКУПЦЯ

5.1. Покупець зобов’язаний:

  • Своєчасно оплатити і отримати замовлення на умовах цього Договору.
  • Ознайомитись з інформацією про Товар, Послугу, Продукт, яка розміщена на Веб-сайті.
  • При отриманні Товару у особи, що здійснила його доставку, впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту упаковки. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила його доставку Покупцеві.
  • Неухильно дотримуватись положень Договору, які передбачено цією Офертою.
  • Охайно та дбайливо ставитись до обладнання, навчальних матеріалів, додаткового інвентарю та іншого майна, яке знаходиться в Приміщенні Виконавця.
  • Нести відповідальність (матеріальну та/або іншу юридичну) за свої дії під час отримання Послуг (Товарів) та за шкоду, завдану майну третіх осіб Замовником.
  • Повідомити Виконавцю достовірні дані про себе.
  • Дотримуватися розкладу/графіку Заходів, виконувати практичні, самостійні завдання, використовувати отримані навчальні та методичні матеріали виключно в особистих цілях, не передавати отримані навчальні та методичні матеріали третім особам.
  • Замовник надає згоду на отримання інформаційних розсилок від Виконавця.

5.2. Покупець має право:

  • Самостійно вибирати цікаві для нього Послуги (Товари).
  • Оформити замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту.
  • Вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.
  • На інформування про можливу додаткову комісію при оплаті європейських замовлень картками типу Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro.
  • Отримати Послуги (Товари) Виконавця в порядку, строки та на умовах, передбачених цим Договором.
  • Отримувати від Виконавця повну та достовірну інформацію про умови та порядок надання Послуг (Продуктів).
  • Отримувати від Виконавця роз’яснення про зміст цього Договору та будь-якої з його умов.
  • Вимагати належного ставлення та поваги до себе з боку Виконавця та його представників.
  • Замовляти додаткові Послуги (Продукти), що підлягають додатковій оплаті.
  • Отримувати будь-яку інформацію щодо діяльності Виконавця, яка не вважається Виконавцем конфіденційною.
  1. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

6.1. Покупець самостійно оформлює Замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту  шляхом додавання Товарів, Послуг, Інформаційних продуктів у віртуальний кошик за допомогою натискання кнопки “Купити зараз” або “Забронювати місце”, або зробивши замовлення по електронній пошті, чи за номером телефону, вказаному в розділі контактів Веб-сайту.

6.2. Строк формування і обробки Замовлення до 3 ( три ) робочих днів з моменту його оформлення. В разі, якщо Замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк формування починається з першого після вихідного робочого дня.

6.3. Доступ до Інформаційних продуктів у форматі відео-записів та текстових, графічних матеріалів надається впродовж трьох днів на термін, визначений умовами конкретної програми.

  1. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

7.1. Ціна кожного окремого Товару, Послуги, Інформаційного продукту, Заходу визначається Продавцем та зазначається на відповідній сторінці Веб-сайту. Ціна Договору визначається шляхом додавання цін всіх обраних Товарів поміщених у віртуальний кошик та ціни доставки (за потреби), яка визначається в залежності від способу доставки відповідно до умов розділу 8 цього Договору.

7.2. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості, ваги, обʼєму чи номенклатури товару.

7.3. Покупець може оплатити Замовлення наступними способами:

1) За допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, що вказаний в рахунку, в т.ч. за допомогою Інтернет-банкінгу (Покупець оплачує Замовлення протягом трьох днів з дати отримання рахунку в розмірі 100%

передплати).

2) Накладним платежем при отриманні Замовлення в представництві служби доставки на території України.

3) Кредитною карткою наступного типу:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Mastercard Electronic
  • Maestro

4) Через сервіси онлайн оплат WayForPay, Apple pay, Google Pay.

5) Може бути оплата частинами за допомогою банківських сервісів.

6) Будь-яким іншим способом за домовленістю з Продавцем.

Примітка. При оплаті Покупцем замовлення платіжною карткою можливо стягування додаткової комісії емітентом цієї картки, зокрема при оплаті Покупцем замовлення платіжною карткою можливо стягування додаткової комісії при оплаті Покупцем європейських замовлень емітентами карток Visa, Mastercard, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro. При натисканні на сторінці Веб-сайту у відповідному розділі кнопки «Купити зараз» або “Забронювати місце” означає, що Продавець повідомив Покупця про можливість стягнення додаткової комісії при оплаті Покупцем європейських замовлень, емітентом картки Visa, Mastercard, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro.

  1. УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ

8.1 Покупець отримує Товар за допомогою доставки почтовими службами, або отримує його особисто. Порядок оплати та отримання зазначений на відповідній сторінці Веб-сайту.

8.2. При доставці Товарів в інші міста України чи на території іншої країни, що виконується іншими Службами доставки (далі Компаніями-перевізниками) Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими Компаніями-перевізниками і сплачує вартість їх послуг.

8.3. Факт отримання Товару та відсутність претензій до якості Товару, який доставляється Компаніями-перевізниками, Покупець підтверджує власним розписом у товаро-транспортній накладній, декларації Компанії-перевізника, або у видатковій накладній при отриманні Товару. Зі свого боку, Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику у кількості, зазначеній і оплаченій Покупцем, в комплектності згідно специфікації цього Товару і в належному (робочому) стані і якості.

8.4. У разі відсутності Покупця за адресою доставки, вказаної Покупцем в заявці або відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих причини, при доставці кур’єром Компанії-перевізника, Товар повертається в торговий центр відвантаження. Оплата за послуги Компанії-перевізника вираховується із суми, перерахованої Покупцем за Товар. Залишок суми повертається Покупцеві на підставі його листа, відправленого на e-mail:  із зазначенням розрахункового рахунку, на який повинні бути повернуті грошові кошти.

Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Товару, Покупець може з’ясувати за контактними даними в розділі Контакти.

  1. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

9.1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару із врахуванням положень законодавства про підстави та перелік Товарів, що не підлягають обміну (поверненню).

9.2. Якщо Покупець має намір повернути Товар, таке повернення здійснюється відповідно до розділу Сайту «Обмін та повернення» з урахуванням правил та умов перевізника або кур’єра, які діють на території України.

9.3. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов’язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитися про заміну Товару.

9.4. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

9.5. Повернення коштів за Заходи або Інформаційні продукти можливе протягом 14 днів з моменту початку курсу, за умови, що користувач ще не розпочав навчання.

9.6. У разі технічних проблем або інших причин, що унеможливлюють доступ до курсу, Виконавець зобов’язується вирішити проблему або повернути кошти.

9.7. Надані інформаційні послуги і консультації вважаються наданими належним чином в повному обсязі і не можуть бути повернуті.

  1. ПРАВА НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ТА КОРИСТУВАННЯ КОНТЕНТОМ

10.1. На всі товарні знаки, бренди, що згадуються на веб-сайті Виконавця, включаючи назви брендів та товарних знаків, що належать третім особам, поширюються положення чинного законодавства України, чинних міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що регулюють дані правовідносини.

10.2. Всі матеріали, розміщені на офіційному веб-сайті Виконавця, у тому числі всі матеріали, які надаються Замовнику у зв’язку із виниклими за цим Договором правовідносинами (платного контенту), та які розміщуються у його особистому кабінеті, у хмарних сховищах, або надсилаються на пошту – є об’єктами авторського права, виключні права та умови на використання яких належить Виконавцю, як власнику веб-сайту, незалежно від території їх дії та факту реєстрації.

10.3. Сторони прийшли до беззастережної згоди, що будь-які права інтелектуальної власності, в тому числі виключні майнові права інтелектуальної власності (виключне право на використання, виключне право дозволяти використання, право перешкоджати неправомірному використанню, в тому числі забороняти таке використання тощо) на будь-які матеріали (текстові, аудіо, відео, графічні та будь-які інші матеріали), доступ до яких Замовник отримав в зв’язку з одержанням ним Інформаційних матеріалів, Послуг, Заходів за цим Договором, в повному обсязі належать Виконавцю та/або іншим правовласникам протягом всього терміну дії прав інтелектуальної власності.

10.4. Замовнику забороняється копіювати, відтворювати, поширювати або будь-яким іншим чином використовувати в комерційних чи некомерційних цілях надану Виконавцем в рамках цього Договору інформацію і матеріали, створювати на її основі інформаційні продукти, а також використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, крім як для особистого користування без згоди Виконавця.

10.5. Послуги, Інформаційні продукти, Заходи надаються для особистого використання Замовником. Забороняється передавати отриманий Замовником контент третім особам для їх спільного використання без спеціального на те дозволу Виконавця.

10.6. Замовник розуміє і усвідомлює, що під час проведення Заходів може проводитися відео-зйомка та/або аудіо-запис тощо. Уклавши Договір Замовник дає дозвіл Виконавцю здійснювати таку фіксацію і використовувати її результати в будь-якій формі і будь-якими способами без узгодження з Замовником, в тому числі у всіх проектах та/або заходах, які організовуються та/або проводяться Виконавцем, як рекламний матеріал, передавати тертім особам, тощо.

10.7. Будь-яке порушення прав інтелектуальної власності Виконавця переслідується у відповідності до чинного законодавства країни надання послуг та вимог міжнародного законодавства, що тягне за собою відповідну цивільну, адміністративну, кримінальну чи іншу визначену законом відповідальність.

10.8. У разі виявлення фактів незаконного використання інтелектуальної власності Виконавця (використання бренду, копіювання або перетворення матеріалів курсу, або їх поширення без вказання авторства Виконавця), Виконавець має право на одностороннє припинення надання послуг і блокування відповідного користувача (аккаунту порушника), без відшкодування вартості раніше оплаченої Послуги, Інформаційного товару, Заходу.

10.9. Виконавець, в свою чергу, має право за своїм вибором вимагати від порушника повного відшкодування збитків, заподіяних таким порушенням або ж виплати порушником компенсації в розмірі подвійної плати за правомірне користування об’єктами авторського права Виконавця за кожний окремий випадок такого неправомірного використання.

10.10. У разі відмови порушника усунути виявлені порушення авторських прав Виконавцю в добровільному порядку (компенсація завданої шкоди), Виконавець отримує безумовне право на захист своїх порушених прав в примусовому порядку шляхом подання відповідного звернення (заяви) до правоохоронних органів та/або суду.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

11.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним міжнародним та українським законодавством.

11.2. У разі виникнення спорів, пов’язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів щодо стягнення заборгованості з Покупця, Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії — 7 (сім) робочих днів від дати її отримання. По спорах у зв’язку із стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не потрібно.

11.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно міжнародного та українського матеріального і процесуального права.

  1. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

12.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання будь-якого зі своїх зобов’язань, за винятком зобов’язань по оплаті, якщо доведуть, що таке невиконання було викликано форс-мажорними обставинами, тобто подіями або обставинами, дійсно знаходяться поза контролем такої Сторони, настали після укладення цього Договору, що носять непередбачений і невідворотний характер. До форс-мажорних обставин належать, зокрема, природні катаклізми, страйки, пожежі, повені, вибухи, обмерзання, війни (як оголошені, так і неоголошені), заколоти, загибель товару, затримки перевізників, викликані аваріями або несприятливими погодними умовами, небезпеки і випадковості на морі, ембарго, катастрофи, обмеження, що накладаються державними органами (включаючи розподілу, пріоритети, офіційні вимоги, квоти і ціновий контроль), якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання цього Договору.

12.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов’язань за цим Договором через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс- мажорних обставин. Таким підтвердженням буде довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.

12.3. Час, який потрібен Сторонам для виконання своїх зобов’язань за цим Договором, буде продовжено на будь-який термін, протягом якого було відкладено виконання через перерахованих обставин.

12.4. Якщо через дію обставин непереборної сили невиконання зобов’язань за цим Договором триває більше трьох місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону. Незважаючи на настання форс-мажору, перед припиненням цього Договору внаслідок форс-мажорних обставин Сторони здійснюють остаточні взаєморозрахунки.

  1. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

13.1. Інформація, що надається Покупцем є конфіденційною. Інформація про Покупця використовується виключно в цілях виконання його Замовлення (відправлення повідомлення Продавцю про замовлення Товару, Послуги, Інформаційного продукту, надсилання рекламних повідомлень і т.д.).

13.2. Власним акцептування Договору або реєстрацією на Веб-сайті (заповнення реєстраційної анкети чи анкети зворотного зв’язку) Покупець добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність Веб-сайту  Для цілей, передбачених цим пунктом, Покупцю мають право направлятися листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також відправлятися sms-повідомлення, здійснюватися дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.

13.3. Покупець дає право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: поміщати персональні дані в бази даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Продавець бере на себе зобов’язання забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов’язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов’язковий запит компетентного державного органу).

13.4. У випадку небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши його на поштову або електронну адресу.

13.5. Продавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Покупцем при оформленні замовлення. Покупець несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні замовлення інформації.

  1. РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ/ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа-підприємець – Савинська Юлія Володимирівна
Платник податків ІІІ групи

ІПН/ЄДРПОУ – 3327300306

Номер телефону: +380660186787

    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop

    Ми отримали Вашу заявку на замовлення

    Наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 30 хв.

    Замовити

    Залиште свої контактні дані, наш менеджер зв'яжется з вами!